Apple si počká na novou realitu
V produktových oznámeních Applu ze začátku týdne chyběla byť jen zmínka o chystaných brýlích pro rozšířenou realitu. Fakt, že firma na produktu pracuje potvrzují opakované úniky informací. Poslední z nich mluvil o tom, že prototyp zařízení dostalo do rukou úzké vedení firmy.
Přístroje s rozšířenou realitou chystají téměř všechny velké technologické firmy. Předpokládají, že z inteligentních brýlí by se mohla stát nová kategorie technologických zařízení, která bude podobně důležitá jako jsou dnes chytré telefony.
První firma, která na trh dostane úspěšná zařízení, má velkou šanci stanovit na novém trhu svá pravidla. Apple není ale historicky na novém trhu jako první. Firma si zakládá na tom, aby v nové technologické kategorii dodala nejlepší možný produkt a někdy čeká roky, než technologie doběhnou designové požadavky.
Tato strategie historicky funguje. Apple nemělo na trhu první chytré hodinky, první chytrý telefon ani první MP3 přehrávač. Ale když se na trhy rozhodlo vstoupit, dokázalo přinést zlomové produkty, které definovaly celé produktové segmenty. Stejnou šablonu použije i při rozšířené realitě.